Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:234
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#41601Žádost o zrušení platby a zrušení neznámé služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2020, před 4 lety

Pavel Vait

Znění stížnosti

Dobrý den, rád bych vás požádal o zrušení platby vaší firmě u mého syna. Můj 14ti letý syn navštívil krátce vaše stránky a aniž by něco potvrdil a bez souhlasu, byl zařazen jako člen. Týdně mu přicházeli SMS s platbou 99 Kč a já vše zjistil až když přišlo vyúčtování. Poté jsem poslal STOP ALL ale vše pokračovalo dále. Celkem bylo strhnuto 13 SMS s platbou 99 Kč. Musel jsem synův mobil zablokovat na všechny platby, což je pro jeho fungování problém. Proto vás tímto prosím o zrušení všech plateb na mobil mého syna a zrušení jeho členství děkuji Vait


Požadované řešení

rád bych aby se vše zrušilo


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému