Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#41607škodní událost 8000227827

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2020, před 7 měsíci

Iva Konupková

Znění stížnosti

Dobrý den, již si nevím rady, a proto se obracím přímo na Vás. Jednání pojišťovny při řešení odškodnění mého úrazu se stále prodlužuje, neustále požadují nové a nové doklady. Prosím o prošetření. Pravidelně platím dost vysokou částku 1 500,- měsíčně.
Nelíbí se mi ani sdělení, že úpravu této smlouvy musím řešit přímo na pobočce. Vlastním datovou schránku a myslím si, že lze v této době pro identifikaci použít toto spojení. Předem děkuji za pochopení a přeji hezký den Konupková


Produkt

životní pojištění a úrazové pojištění


Požadované řešení

ukončení šetření a výplatu úrazu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2020 18:16, před 6 měsíci

Společnost je povinna zahájit bez zbytečného odkladu po oznámení pojistné události šetření nutné ke zjištění existence a rozsahu její povinnosti plnit. Šetření je skončeno sdělením jeho výsledků spotřebitelce. Na žádost spotřebitelky jí společnost v písemné formě zdůvodní výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí.

Nelze-li ukončit šetření nutná k zjištění pojistné události, rozsahu pojistného plnění nebo k zjištění osoby oprávněné přijmout pojistné plnění do tří měsíců ode dne oznámení, společnost spotřebitelce sdělí, proč nelze šetření ukončit. Požádá-li o to spotřebitelka, sdělí jí společnost důvody v písemné formě. Společnost poskytne spotřebitelce, která uplatňuje právo na pojistné plnění, na její žádost na pojistné plnění přiměřenou zálohu (to neplatí, je-li rozumný důvod poskytnutí zálohy odepřít).

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

V případě, že by se jednalo o životní pojištění, k mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelkou a pojišťovnou je příslušný finanční arbitr. Finančního arbitra lze kontaktovat na adrese: Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Více informací naleznete na www.financniarbitr.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2020 07:56, před 6 měsíci

Vážená paní Konupková,

děkujeme za podnět, který je již prošetřován pod č.j. 20G113C4.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 14:16, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 12:37, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.