Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 24.4.2020 jsem se dostavil na pobočku v Plzni,chtěl jsem přehodit v prámci paušálu 1 telefonní číslo,které jsem chtěl vyměnit za jiné.Ze stávajícího čísla jsem chtěl udělat dobíjecí.Pán na pobočce řekl,že to takhle nejde,musíme to udělat na paušál za 49 Kč/měs. ale že během 24 hod,to lze předělat.Tak jsem souhlasil.Ale teď řeším situaci,kdy 2 dny mě slibují,že to operátor zařídí a předělá a nic se nestalo.Dnes jsem volal znova a bylo mě řečeno,že to bude trvat 1 měsíc,než se to vyřídí.Jak je to možné,když jsem měnil jen tel.číslo v jednom balíčku.
V rámci paušálu O2 spolu,jsem chtěl vyměnit jen jedno tel.číslo a převézt nepoužívanou kartu na dobíjecí.Nic bych neporušil,žádné podmínky.Přeji si,aby staré číslo bylo převedeno na dobíjecí.
|
Tweet |