Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#41784Paušál O2 spolu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2020, před 4 lety

Vladimír Čech

Znění stížnosti

Dne 24.4.2020 jsem se dostavil na pobočku v Plzni,chtěl jsem přehodit v prámci paušálu 1 telefonní číslo,které jsem chtěl vyměnit za jiné.Ze stávajícího čísla jsem chtěl udělat dobíjecí.Pán na pobočce řekl,že to takhle nejde,musíme to udělat na paušál za 49 Kč/měs. ale že během 24 hod,to lze předělat.Tak jsem souhlasil.Ale teď řeším situaci,kdy 2 dny mě slibují,že to operátor zařídí a předělá a nic se nestalo.Dnes jsem volal znova a bylo mě řečeno,že to bude trvat 1 měsíc,než se to vyřídí.Jak je to možné,když jsem měnil jen tel.číslo v jednom balíčku.


Požadované řešení

V rámci paušálu O2 spolu,jsem chtěl vyměnit jen jedno tel.číslo a převézt nepoužívanou kartu na dobíjecí.Nic bych neporušil,žádné podmínky.Přeji si,aby staré číslo bylo převedeno na dobíjecí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému