Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#41825Nefunkční kabelová televize a internet UPC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2020, před 4 lety

Milan Kirakovjan

Znění stížnosti

Dobrý den,
Před týdnem jsem u Vás reklamoval výpadek služeb kabelové televize a internetu. Byl mi sdělen čas nápravy a ten se několikrát změnil. Po asi 5 ti změnách termínů se během druhého dne podařilo výpadek obnovit. Nyní se situace opakuje. Pomíjím to,že se na Vaše servisní infolinky nedá celý den dovolat a podařilo se mi to až na asi desátý pokud večer. Už druhý den nefunguje ani televize ani internet ( ulice Malá Štěpánská, Praha 2). Dovolal jsem se na klientské centrum pro poruchy, kde jsem se nic nedozvěděl. Byl jsem přepojen následně na technika a ten jen suše oznámil, že se nemůžou dostat do objektu, kde jediný správce má klíče a ten bude až za týden. Řešení není, jen čekat. Na moji otázku, co budou dělat, pokud ten správce za týden nedorazí, odpověď žádná. Připadá mi v dnešní době takhle nastavené podmínky dostupnosti za absurdní. Rád bych od Vás slyšel jiné řešení této situace, než mi řekli Vaší kolegové na servisních info linkách.
Děkuji.
Milan K.


Požadované řešení

Zajištění a garance dostupnosti služeb, finanční kompenzace za nedostupnost


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému