Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Před týdnem jsem u Vás reklamoval výpadek služeb kabelové televize a internetu. Byl mi sdělen čas nápravy a ten se několikrát změnil. Po asi 5 ti změnách termínů se během druhého dne podařilo výpadek obnovit. Nyní se situace opakuje. Pomíjím to,že se na Vaše servisní infolinky nedá celý den dovolat a podařilo se mi to až na asi desátý pokud večer. Už druhý den nefunguje ani televize ani internet ( ulice Malá Štěpánská, Praha 2). Dovolal jsem se na klientské centrum pro poruchy, kde jsem se nic nedozvěděl. Byl jsem přepojen následně na technika a ten jen suše oznámil, že se nemůžou dostat do objektu, kde jediný správce má klíče a ten bude až za týden. Řešení není, jen čekat. Na moji otázku, co budou dělat, pokud ten správce za týden nedorazí, odpověď žádná. Připadá mi v dnešní době takhle nastavené podmínky dostupnosti za absurdní. Rád bych od Vás slyšel jiné řešení této situace, než mi řekli Vaší kolegové na servisních info linkách.
Děkuji.
Milan K.
Zajištění a garance dostupnosti služeb, finanční kompenzace za nedostupnost
|
Tweet |