Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:475
Z toho za letošní rok:163
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#41857VS:102609098

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2020, před 3 měsíci

Katarina Sedláčková

Znění stížnosti

Dne 9.4.2020 jsem zaplatila na účet 2900295296/2010 145,-Kč za bílé gumičky,č.dokladu o platbě A200409091737 ,VS:102609098.Do dnešního dne,jsem objednané zboží neobdržela,Žádám o vrácení peněz.Z důvodu nedodání obj.zboží,odstupuji od smlouvy .Dodavatelem je fi.ATELI ,s.r.o.
Pokud nedojde k vrácení peněz do 14 dnů,podám trestné oznámení na dodavatelskou firmu,za neoprávněné obohacování a podvod. Sedláčková Katasrina.


Produkt

bílé gumičky ,vhodné do roušek


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené hotovosti na účet 152842012/0600 pod.VS:102609098


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 15:42, před 3 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2020 07:36, před 3 měsíci

ve Vaší objednávce je zboží, které je dostupné u zahraničního prodejce a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 21.4.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám. Prosíme o strpení.

V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.

Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít na následujícím odkazu: https://postovnezdarma.cz/obchodni-podminky/. V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/

Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.




Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2020 19:51, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Katarina Sedláčková

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.6.2020 08:48, před 2 měsíci

Vážení, děkuji

Do dnešního dne,t.j.7.6.2020 jsem objednané zboží neobdržela.Osobně si myslím,že ani neobdržím.Na to,že zboží bylo údajně odesláno 21.4.2020, a je na cestě ,je to jen výmluva.Myslím si že,tato firma jednoduše neplní své závazky a bezostyšně okrádá lidi.Pokud by byli slušní,tak tu objednávku vyřídí ,třeba i opakovaně,jen aby ode mne měli pokoj.Neštvou mne poeníze,ale neférovost firmy.Poviností fi.je,dohledat odeslanou zakázku!Pokud to neučiní a spoléhá na to,že se jakoby stratila někde cestou ,tak považuji za svou povinnost podat na ně trestní oznámení ,za neoprávněné obohacování a vědomé okrádání lidí.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 11:49, před měsícem

Na základě vyjádření spotřebitelky stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat a situaci urychleně dořešit.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2020 11:18, před měsícem

Dobrý den,

Vaše objednávka č. 102609098 je v pořádku na cestě k Vám. Lhůta na doručení je vždy uvedena přímo u produktu a v obchodních podmínkách a je potřeba s ní počítat. Mezní termín pro doručení zásilky plyne do data 20. června 2020. V případě, že by zboží ve stanovené lhůtě nebylo dodáno, kontaktujte nás prosím zde, prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216 a samozřejmě vyřídíme reklamaci.

Děkujeme.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz


Katarina Sedláčková

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.6.2020 19:58, před měsícem

Děkuji za účinnou pomoc. Objednávka, byla doručena. Sedláčková Katarína.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2020 09:18, před měsícem

Dobrý den, paní Sedláčková,

děkujeme za informaci ohledně doručení Vašeho zboží.

Vaše spokojenost je naším cílem.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz