Společnost


GameMine

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#42002Nevyžádané služby od O2 přišlo mi 436 Kč na zaplacení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2020, před 23 dny

Teťana Puszková

Znění stížnosti

Nakup přes internet - 2.4 jsem od O2 zapojila internet O2Bronz, podstatě ani mi internet nefungoval, nicméně 11.4 jsem si internet zrušila a uz jsem se nestarala o O2, dnes mi přišlo vyúčtování a mam zaplatit 436kč za paušál. Když jsem se podívala na podrobný výpis tak tam je že od 2.4 do 10.4 mam 4x-"Ostatní - Platba přes O2 - aplikace, hry, digitální obsah 2.4-1 ks 99,00 Kč"
GameMine - Platba přes O2 - aplikace, hry, digitální obsah 3.4- 1 ks 119,00 Kč,
Ostatní - Platba přes O2 - aplikace, hry, digitální obsah 9.4-1 ks 99,00 Kč
Platba přes internet
GameMine - Platba přes O2 - aplikace, hry, digitální obsah 10.4 - 1 ks 119,00 Kč.
Nic jsem si neobjednavala.
A O2 se ohrožuje ze s tím nemá nic společného...


Požadované řešení

chci vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 06:45, před 23 dny

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 13:30, před 9 dny

Společnost nám sdělila, že požadavek spotřebitelky byl kladně vyřešen. Stížnost proto přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení informace a uzavření stížnosti.


Teťana Puszková

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.5.2020 16:05, před 8 dny

Hodnocení:

Komentář: Po telefonické domluvě s operátorem ot Gamemine my byly vrácené peníze! Vyšly mi vstříc ale po druhé mi peníze nevrátí.
Ale 198kč je pořad záhada, pořád nevím které to stránky byly, už jsem se nedopidila. Od O2 čekám na vyjádření mé zbylé reklamace.