Společnost


Centrum aukcí.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:50
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#42072Odpuštění poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2020, před 2 měsíci

Petra Malá

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych touto cestou poprosit o odpuštění poplatku za registraci na portále s-dražby, kterou jsem provedla 5.2.2020.V dobré víře jsem hledala dům, kde bych mohla bydlet s dětmi a s tatínkem, který je po těžké mozkové příhodě. Jelikož nemám dostatek financí, zaujal mne dům, kde bylo psáno, že více info získám po registraci na portále s-dražby. Zaregistrovala jsem se tedy a dostala informace. Dražba se nakonec vůbec nekonala a já teď dostala fa na 5tis Kč. Nejsem si vědoma, že bych byla na poplatek někde upozorněna. Smlouvu jsem viděla až dnes, když jsem si přečetla email. Velice mne tato situace mrzí, protože za tyto peníze bych měla inkontinenční prostředky pro tatínka na celý rok. Jsem na mateřské, takže tento poplatek je pro mne velice vysoký. Prosím vás o odpuštění poplatku. Děkuji moc za kladné vyřízení. Petra Malá


Produkt

Poplatek za registraci


Požadované řešení

Prosím o odpuštění poplatku za registraci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2020 11:08, před 2 měsíci

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/

Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Závěrem spotřebitelku upozorňujeme, že výše uvedené vyjádření k její stížnosti se vztahuje na situaci, kdy k registraci došlo před 26. 2. 2020. Společnost totiž na přelomu února a března provedla úpravu spočívající v tom, že informaci o zpoplatnění před tlačítko „Registrovat se“ doplnila.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2020 16:32, před měsícem

Dobrý den paní Malá, pošlete nám nějaký dokument, který dokládá Vaše tvrzení, Vaše žádost o odpuštění poplatku bude projednána.


Petra Malá

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2020 21:22, před měsícem

Jaký dokument máte prosím na mysli? Tatínkův zdravotní stav či nemovitost, o kterou se jednalo? Pošlu vám to do emailu.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2020 09:46, před měsícem

Dobrý den paní Malá,

děkujeme Vám za doložení námi požadovaných dokumentů o Vaší situaci.

Vzhledem k výše uvedenému se Vaší žádosti o odpuštění poplatku vyhovuje ve 100%.

Předmětnou výzvu k úhradě berte za předmětnou.

Mějte se dobře.


Petra Malá

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.5.2020 12:56, před měsícem

Mockrát děkuji i za taťku. Pěkný den. S pozdravem,

Petra Malá

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2020 19:39, před měsícem

Dle našeho názoru vyřešeno ke spokojenosti klientky, slušné jednání ze strany klientky, žádosti bylo vyhověno ve 100%. Můžeme uzavřít. Děkujeme dTestu za tuto možnost řešení.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2020 06:39, před měsícem

Na základě žádosti stížnost otevíráme a přeřazujeme na spotřebitelku, aby ji mohla uzavřít ona.


Petra Malá

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.6.2020 21:06, před měsícem

Hodnocení: