Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:786
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:44
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 261 stížnostech.

#42096Obnovení každoroční smlouvy internetu po pevné lince

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2020, před 3 měsíci

Pavel Kaleš

Znění stížnosti

Každoročně u Vás(bohužel to u jiného poskytovatele nejde)obnovuji smlouvu o poskytování internetu po pevné telef.lince a ADSL.Každoročně jsou problémy,nebudu je vyjmenovávat,ale nakonec se dílo vždy podařilo.Jen na př.letos mimo data narození,rodného č,ještě č.obč.průkazu-jen č.bot nechtěli.Letos jsem opět objednal službu,slečna na call centru se mnou smlouvu sepsala,s tím,že ten samý den,max.druhý den ráno se mi ozvou technici,na termínu.A nic!Po urgenci a několika přepojení,jsem se dozvěděl,že máte nový systém,ktarý Vám měl ulehčit práci,ale opak je pravdou.Tvrdošíjně odmítá "otevřít adresu připojení",přestože je na místě technicky vše stejné-2 dráty připojit v rozvodnici.Nemachruji,to je výraz technika.Možná by bylo lepší takový systém deaktivovat,protože Vás připraví o zákazníky a peníze,o které Vám určitě jde.Po dnešní urgenci opět "dnes odpoledne,max zítra ráno".Díky za odpověď.Nespokojený zákazník Kaleš Pavel.


Produkt

Internet po telef.lince+ ADSL


Požadované řešení

Urychlit,prosím.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 14:15, před 2 měsíci

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2020 15:46, před 2 měsíci

Hezký den,

velice mě mrzí, pokud se vyskytly potíže.Jestliže se jedná o zřízení služby, tak lhůta pro zřízení činí 21 dní, pokud je to technicky možné.

V popisu bohužel není uveden žádný identifikační údaj, bez kterého není možné situaci blíže ověřit. Pakliže je situace aktuální, požádáme o doplnění identifikačních údajů (například číslo objednávky, rodné číslo nebo IČ) do neveřejného údaje, případně nám prosím pošlete informace na e-mail info@o2guru.cz. Rádi se na situaci podíváme blíže.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 06:52, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Pavel Kaleš

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.6.2020 21:55, před měsícem

Hodnocení: