Společnost


DuPonti s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42156Neoprávněná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2020, před 10 měsíci

Samuel Tongel

Znění stížnosti

Došlo k neoprávněnému naúčtování a strhnutí peněz z mého účtu


Požadované řešení

Rád bych zjistil, za co platba byla, kdo mi to zaúčtoval a proč. Také bych rád tento poplatek zrušil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 13:14, před 9 měsíci

Ze zkušeností ostatních spotřebitelů vyplývá, že jim společnost částku strhává v případě, že se registrovali na portálu https://www.katolickaseznamka.cz/.

Dle smluvních ujednání na https://www.katolickaseznamka.cz/terms-and-conditions je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2020 13:40, před 9 měsíci

Dobrý den,

děkujeme dTestu za přeposlání 20 dní starého dotazu. Vše už bylo před více než dvěma týdny vyřešeno.

S pozdravem
DuPonti

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 14:14, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 12:39, před 7 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.