Společnost


Intersport ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4221Vyřešení reklamace poukázkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2014, před 5 lety

Iva Ječná

Znění stížnosti

Při reklamaci obuvi jsem požadovala jejich výměnu. Pokladní mi sdělila, že pokud nebude možná výměna, dávájí poukázky a já si vyberu jinou obuv. Po měsíci při vyřešení reklamace jsem si jinou obuv nevybrala a požádala o vrácení peněz.
Prý to není možné, když jsem v protokolu podepsala: Přání zákazníka: výměna-poukázky.


Produkt

zákaznická reklamace číslo 13541002867, reklamované zboží 341011760060 Salomon Lakewood - dámské outdoorové boty


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 17:02, před 5 lety

Zákon nezná takové řešení reklamace. Reklamaci lze řešit následujícími způsoby: oprava, výměna, odstoupení od smlouvy, sleva z kupní ceny. Na jiném způsobu by se strany musely dohodnout. Dohoda je aktem, který vyžaduje schválení obou zúčastněných stran. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší a strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění. Spotřebitel je povinen vrátit obuv, prodávající je povinen vrátit peníze, pokud se nedohodnou jinak.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 16:28, před 5 lety

Společnost Intersport ČR s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.