Společnost


HP TRONIC Zlín spol. s r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#42327Pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2020, před 5 měsíci

Kristýna Vosátková

Znění stížnosti

Dobrý den.. nechapu jak je možné když chci pojistit telefon při rozbití displeje a oni mi dají prodlouženou záruku.
Včera mi malí synovec druknul do telefonu a rozbil se displej telefon je kupovaný 27.12.2019
Dnes mi bylo na info lince řečeno že kdybych si zavolala včera že si na to ještě vzpomene ale dneska že už tam nepracuje.. tímto bych prosila vysvětlení a nějaké vyřešení tohle přeci není možné ze chci neco a dostanu úplně něco jiného


Požadované řešení

Oprava displeje nebo finanční kompenzací


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 22:16, před 4 měsíci

Ze zaslané stížnosti není zcela zřejmé o jaký právní spor se jedná. Předpokládáme, že spotřebitelka měla zájem o sjednání pojištění poškození telefonu, namísto toho však společnost uvádí, že bylo sjednáno pojištění prodloužené záruky. Pokud je skutková situace jiná, prosíme spotřebitelku, aby stížnost doplnila a upřesnila.

Pokud spotřebitelce bylo nabídnuto pojištění poškození telefonu a spotřebitelka tuto nabídku akceptovala, došlo k uzavření pojistné smlouvy (pojištění poškození). Pojištění prodloužené záruky by v takové situaci nemělo být uzavřeno (pokud nebyla sjednána pojištění obě). Spotřebitelka se však může ocitnout ve složité důkazní situaci, kdy by měla prokázat, že došlo právě k uzavření smlouvy o pojištění poškození telefonu, nikoliv o pojištění prodloužené záruky. Spotřebitelka by skutečnost mohla prokazovat například pomocí svědecké výpovědi, pokud při uzavírání smlouvy byla přítomna další osoba.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 21:30, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.