Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#42327Pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2020, před 4 lety

Kristýna Vosátková

Znění stížnosti

Dobrý den.. nechapu jak je možné když chci pojistit telefon při rozbití displeje a oni mi dají prodlouženou záruku.
Včera mi malí synovec druknul do telefonu a rozbil se displej telefon je kupovaný 27.12.2019
Dnes mi bylo na info lince řečeno že kdybych si zavolala včera že si na to ještě vzpomene ale dneska že už tam nepracuje.. tímto bych prosila vysvětlení a nějaké vyřešení tohle přeci není možné ze chci neco a dostanu úplně něco jiného


Požadované řešení

Oprava displeje nebo finanční kompenzací


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému