Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:726
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#42553Nevrácené peníze za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2020, před měsícem

Karolína Horáková

Znění stížnosti

U společnosti Alza jsem zakoupil televizi značky Samsung. Protože mi nevyhovovala, televizi jsem v rámci 14 denní lhůty vrátil na pobočku. Za pár dnů mi bylo potvrzeno reklamačním technikem, že je vše v pořádku a že bude dána žádost na vrácení peněz. Do 14 dnů od vrácení zboží jsem nedostal peníze na svůj účet zpět. Začal jsem to tedy formou kontaktního formuláře i telefonicky urgovat. Furt slibovali, že to předají na účetní oddělení, pak mi poslali mail ať pošlu číslo účtu a do dnešního nemám peníze na účtě. Následně mi bylo napsáno 14.5. že byl zadaný příkaz k vrácení peněz na můj účet a že mám čekat do 5 pracovních dnů. Opět nic. Začali mi říkat, že to zadali ten příkaz, ale mě nic do dnešního dne na účet nepřišlo. Přehazují si mě jako horký brambor. Odepisuje mi samý specialista na neschopnost.

Takže jsem se chtěl zeptat, jak mám dále postupovat. Mám to předat na ČOI nebo podat trestní oznámení na Policii, protože částka je kolem necelých 8000 Kč.

Mám nárok na úrok z prodlení a případně nějakou kompenzaci z jejich strany?

Děkuji


Produkt

Nevrácené peníze za vrácené zboží ve 14 denní lhůtě


Požadované řešení

Rád bych chtěl vrátit peníze za zboží i s úroky z prodlení. A samozřejmě od takové velké firmy i kompenzaci za pochybení z jejich strany.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2020 06:27, před měsícem

Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátil, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2020 10:37, před 19 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.