Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42558Nedoručení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2020, před měsícem

Pavel Kupka

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 21.5.2020 mi měla být doručena zásilka číslo 08879673503 z Alzy. Ráno jsem dostal SMS, že zásilku obdržím v čase od 15,53-17,53 hodin. V této době jsem byl na doručovací adrese Schořov čp. 9, 28601 Čáslav jak já, tak otec a matka. Čekal jsem čekal jsem a marně!!! V 17,33 hodin, jsem volal na telefonní číslo uvedené v SMS 721 454 661, kdy mi telefon nikdo nezvedl. Rovněž tak jsem telefonoval na uvedené číslo v 17,59 opětovně mi telefonní číslo nikdo nevzal. V 18,04 hodin jsem na telefonní číslo poslal SMS s žádostí o zprávu, na kterou mi nepřišla žádná odpověď. Z tohoto důvodu jsem šel k PC, kde jsem z Vašich stránek dozvěděl, že mi byla údajně 15,37 hodin zásilka doručována, NEDORUČENÍ - PŘÍJEMCE NEZASTIŽEN! K uvedenému jednání - dle SMS řidiče pana M. podávám touto cestou stížnost, Nebyl zde! Zvonek funguje! Jakékoliv auto přijíždějící po silnici před dům je viditelné jak ze dvora, tak i z oken domu. Navíc zásilka byla očekávána! Jakékoliv auto projíždějící okolo domu bylo vyhlíženo! Je slyšet už asi 100 metrů před domem, a tak není problém počkat co to jede. Jednání vaší firmy je nezodpovědné, a z tohoto důvodu podávám stížnost. Stejnou stížnost a podávám i firmě ALZA! Zaplatil jsem si doručení na konkrétní den a ne na to, že mi někdy zboží doručíte, jak jste mi uvedli do emailu a jak jsem byl informován při telefonickém dotazu. Doručení jsem si zaplatil na konkrétní den! Navíc, pokud zde byl řidič o půl hodiny dříve než bylo uvedeno v SMS, proč tuto informaci nesdělil SMS, či nezavolal. S pozdravem KUPKA


Požadované řešení

Chtěl bych být od vás informován, jak má stížnost bude - byla řešena. Doručení na adresu mne stálo 98 Kč a kromě toho i čas, abych se zdržoval na uvedené adrese. Dále další čas (peníze) na řešení stížnosti, jak písemné tak i telefonické. Domnívám se, že při dnešní úrovni mobilní techniky (kdy mi byl poskytnut i telefon na řidiče) a tedy řidič měl na mne telefonní číslo, je zcele nepřiměřená skutečnost, že se řidič ani telefonem neozval, tak jak to dělají jiní, včetně České pošty.
Jednostranné vyjádření k tomu (jak je uvedeno vedle toho okna) že si chci pouze stěžovat? Ne, nechci si jen stěžovat, chci řešení aby se uvedená skutečnost neopakovala. Tak jak jsem toto požadoval v minulosti.
Ano, mohl bych po vás požadovat 98,- Kč za nedoručení v čas, který jsem si naplánoval. Ovšem z minulé skutečnosti vím, že je to zbytečné. Stejně tak to, že řidič bude opětovně proškolen. Možná by stálo ta v těchto případech ověřovat telefon, řidiče, zda se spojil s adresátem, popřípadě v mém případě i to zda dle GPS na uvedené adrese byl.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2020 08:47, před měsícem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2020 10:26, před 16 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.