Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#42600Nedodané zaplatené zbožie

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2020, před 4 lety

Elena Kollárová

Znění stížnosti

Prostredníctvom Poštovné zdarma som si objednala respiračné rúško KN95 a 20.03.2020 som zaplatila 9,41€ na účet Ateli s.r.o.
Hraničná doba na dodanie rúška bola 23.05.2020. DO dnešného dňa však zásielka nebola doručená.
Niekoľkokrát som oslovila spoločnosť mailom - odpoveďou mi boli nahrané odpovede na najčastejšie otázky. Pri pokuse dovolať sa na zákaznícke číslo mi automat neustále opakoval, aké čísla mám stlačiť, ale ani pri jednom nedošlo k posunu v hovore.
Myslím si, že ide o podvodné konanie a spoločnosť si takýmto nezákonným spôsobom získava finančné prostriedky.


Produkt

dodanie respiračného rúška KN95


Požadované řešení

Vrátenie peňazí na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému