Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#42788Konec předplacených programů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2020, před 10 měsíci

Lenka Zonyga

Znění stížnosti

Mám zaplaceno několik karet na kterých mám placené programy, které teď opět nevysílají, nejde pouze o sportovní programy. Kvůli těmto programům jsem vybírala určité balíčky, které jsou mi v tuto chvíli na dvě věci.


Požadované řešení

Vrácení financí za nedodání placených služeb.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2020 08:29, před 10 měsíci

V případě, že společnost neposkytuje služby ve sjednané kvalitě (nedodává vysílání sjednaných programů), má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. V rámci reklamace by měla být odstraněna vada (znovuobnovení vysílání). Spotřebitel rovněž může reklamovat vyúčtování služby a požadovat přiměřené snížení ceny za neposkytnuté služby.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 20:33, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.