Společnost


CELMAR MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#42921Reklamace zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2020, před rokem

Jana Výmolová

Znění stížnosti

koupila jsem si od dodavetele f.Celmar Media s.r.o.- koresp.adresa - BCVT,Praha 9-
/kolo Vitarid-R/ v záruce se zlomila šlapka a nyní nevím kde mám toto zboží reklamovat !Telefon neberou a na udané adrese - "Praha,Rybná 24 a U Elektry 974,Praha 9" jsem je nenalezla! Přístroj je ještě v záruce a nevím jak mám dál postupovat!
Děkuji za odpověď
Výmolová


Produkt

domácí kolo Vitzarid-R -zlomená šlapka, upoutávka na zboží běžela v TV,cena 2099,-Kč


Požadované řešení

výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2020 10:56, před rokem

Podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dle údajů zapsaných v živnostenském rejstříku (https://1url.cz/szRY3) nemá společnost v živnostenském rejstříku zapsanou provozovnu. Reklamace má tedy možnost uplatnit reklamaci pouze v sídle společnosti. Spotřebitelce doporučujeme, aby reklamaci uplatnila písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Spotřebitelka by si měla následně uchovat všechny dokumenty, které budou prokazovat, že reklamaci uplatnila. Spotřebitelka poté může tvrdit, že vynaložila veškeré úsilí pro uplatnění reklamace, avšak z důvodu pochybení ze strany společnosti reklamaci uplatnit nemohla.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta ze strany České obchodní inspekce až do výše 3 000 000 Kč.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 20:03, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.