Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:341
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 60 stížnostech.

#42944Chování hrozném vstřícnost žádná

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2020, před 2 měsíci

Jana Lankova

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes se mi v Kauflandu rozbilo zboží a prodavačka mi řekla zaplatíte to rozbila jste si to. S takovým chováním jsem se ještě nesetkala.


Produkt

Ochota a vstřícnost


Požadované řešení

Vyjádření


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 08:33, před 2 měsíci

Požadavek prodávajícího je oprávněný, pokud spotřebitel svým jednáním způsobil škodu. Pokud by spotřebitel prokázal, že se na způsobené škodě spolupodílel ještě jiný zákazník, popřípadě i prodávající, potom by se na náhradě škody podílel pouze zčásti. Musel by však dokázat, že zboží bylo například na regálech špatně narovnané, uložené na vratkých policích nebo naskládané do velké výšky.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2020 08:53, před měsícem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 22:09, před 19 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.