Společnost


www.lightinthebox.com

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42978Dostal jsem jiné než objednané zboží, nemůžu ho reklamovat, protože jsem nedostal žádný mail s evidenčním číslem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2020, před 5 měsíci

Marek Tomsa

Znění stížnosti

Asi před 6 týdny jsem zakoupil nezávisle na sobě na tomto eshopu dvoje kraťasy. První zaplacené zboží mi dorazilo po 5 týdnech. Vzhled nesouhlasil na 100 procent s obrázkem na eshopu, ale nebudu to reklamovat. K druhým kraťasům mi však žádný potvrzovací mail nedošel a tudíž jsem to začal reklamovat. Žádná reakce však na mou reklamaci nepřišla, tak jsem to nahlásil mé bance. Co mě však překvapilo, že druhé kraťasy včera přišli, ale nebyl to ten výrobek co jsem zakoupil, ale jiný typ. Bohužel tento produkt nemám jak reklamovat, protože mi nepřišel ani potvrzující mail k tomuto produktu.
Závěr - tento eshop rozhodně nedoporučuji. Přišlo mi od nich zboží, které jsem si neobjednal a nemohu ho reklamovat. Navíc doba doručení je cca.5-6 týdnů.


Požadované řešení

Rád bych zboží vrátil, ale eshop nereaguje na mojí stížnost. Myslím, že reklamace vyřizují "roboti s automatickou odpovědí - reklamujte zboží na kartě od námi zaslaném mailu. Tento mail jsem však nedostal.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 11:17, před 5 měsíci

Je-li smlouva uzavírána za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, musí prodávající dle § 1827 odst. 1 občanského zákoníku potvrdit spotřebiteli přijetí její objednávky.

Pokud nemá věc vlastnosti, které byly sjednány (nebo jde dokonce o jiné zboží), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat i přiměřenou slevu.

Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebitelce obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2020 10:45, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.