Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#43005Neproplaceny dobropis

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2020, před 4 lety

Stefan Repcak

Znění stížnosti

27.05.2020 jsem hradil kartou castku 14169Kc za iPhone xs. Byla mi vystavena faktura c.2203997773. Telefon kvuli komplikacim s dorucenim byl dorucovatelem vracen k prodejci. Melo dojit k pokusu o opetovne doruceni, ale kvuli tomu, ze telefon byl zanovni, si ho museli znova zadat do systemu a zprocesovat. Po telefonickem kontaktu z me strany mi bylo sdeleno, ze telefon znova odesilat nebudou a ze mi vystavi dobropis. Opravny danovy doklad c. 320407080 mi byl vystaven dne 01.06.2020. Pracovnik Alza.cz mi 06.06.2020 zaslal potvrzovaci email, ze platba byla z jejich strany provedena a ze se pripise nejpozdeji do tri dnu. Do dnesniho dne jsem platbu neobdrzel a na zakaznicke lince mi bylo sdeleno, ze doslo k nejake chybe a platba nebyla odeslana, bude tedy provedena co nejdrive, samozrejme se opet ma pripsat do tri dnu..


Produkt

Zanovni iPhone Xs


Požadované řešení

Z me strany byly podminky splneny a vse zaplaceno okamzite, rad bych tedy take okamzite obdrzel sve penize na ucet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému