Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43027Reklamace Airmax plus

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 měsíců 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2020, před 9 měsíci

Sebastian Sudlík

Znění stížnosti

Dobrý den, někdy začátkem letošního roku jsem u vás zakoupil boty Nike Airmax plus, ze začátlu vše v pořádku, jak chůze na suchu, tak i chůze v dešti. Bohužel dnes (10.6.) jdu v dešti a na levé botě slyším při došlápnutí pískání, chci se zeptat jestli by šly boty reklamovat a vrátit peníze, nebo popřípadě vyměnit za cenově stejné, dal jsem 4 700Kč , mrzelo vy mě to. Děkuji Sudlík.


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo výměna bot za cenově stejné.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2020 10:35, před 9 měsíci

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.