Společnost


Vodafone Czech Republic a.s., dříve UPC Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:188
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

67%
33%
Toto skore je založeno na 58 stížnostech.

#43032Špatné vyúčtování_neoprávněné faktury

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2020, před měsícem

Tomáš Dolák

Znění stížnosti

UPC mi začal fakturovat nesmyslnné faktury - 3x jsem volal na jejich linku a pokaždé mi sdělili rozdílné informace. Měli mi vystavit 1 fakturu na 106,-Kč, místo toho mi vystavili 2 faktury na 323,-Kč a 407,-Kč, není ani odůvodnění proč - na jejich lince mi sdělili, že za to může systém. Hrůza!!! Nedoporučuji!!!


Produkt

Internet


Požadované řešení

Vystavení správné faktury a anulace nesmyslných faktur


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2020 06:46, před měsícem

V řešené věci patrně mohlo dojít k omylu na straně společnosti, který má za následek chybné vyúčtování.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2020 12:38, před měsícem

Dobrý den, pane Doláku,

rádi vystavená Vyúčtování zkontrolujeme. Abychom se na to mohli podívat, napište nám prosím na poradime@vodafone.com. V e-mailu uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol z Vyúčtování) a popište situaci.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Tomáš Dolák

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.6.2020 17:19, před 19 dny

Hodnocení:

Komentář: Jako důvod mi bylo sděleno: "systém generuje faktury automaticky a my se do něho nedostanem". Diletantismus!