Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#43050Reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2020, před 28 dny

Michaela Dzubová

Znění stížnosti

Fidemia Group, s .r. o.
V Podhájí 1186/14
147 00 Praha


20.9.2018


Reklamace chytrých hodinek


Dobrý den,

chtěla bych tímto reklamovat dětské chytré hodinky SmartWatch Q50 s GPS lokátorem koupené 12. 1. 2018 fakturou č. 11010667. Bohužel hodinky nevydrží být nabyté déle jak necelý den, což si myslím, že v případě těchto hodinek je naprosto nedostačující. Hodinky jsme museli denně nabíjet a stejně jsem si nebyla jistá, zda vydrží do odpoledne. V případě lokalizace se vybíjeli prakticky okamžitě. Hodinky jsou určené dětem a musím se na ně moct spolehnout.

Děkuji za vyjádření a vyřízení mé reklamace a přeji hezký den.

S pozdravem


Produkt

SmartWatch Q50 s GPS lokátorem


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2020 10:35, před 27 dny

Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Spotřebitel uplatňuje své nároky z vadného plnění prostřednictvím reklamačního procesu. Prodejce musí reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů.

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Dle zveřejněných obchodních podmínek je možné reklamaci zboží a to včetně velké bílé techniky, odeslat na adresu prodávajícího: Fidemia Group s.r.o. reklamace, V Podhájí 1186/14, 147 00 Praha 4.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.