Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:80
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43060Žádost o prošetření pojistné události (2020069621) ze dne 19.5.2020 .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2020, před 2 lety

Miroslav Kovář

Znění stížnosti

Dobrý den,já Miroslav Kovář jsem dne 19.5.2020 nahlásil na mou pojišťovnu(Allianz)dopravní nehodu,která se stala na křižovatce ul.Hynaisova-Legionářská,účastníkem této dopravní nehody jsem byl já(poškozený) Miroslav Kovář,druhým účastníkem byla p.Antošová (viník této dopravní nehody)O této dopravní nehodě a křižovatce jsem se informoval na Dopravním inspektorátu Policie ČR v OLomouci,kde mě jednoznačně potvrdili,že viníkem této dopravní nehody je p. Antošová. Stručne vám popíšu jak se to stalo:Vyjížděl jsem z vedlejší silnice (směrem od parkoviště)rovně přes hlavni silnici a z protější taktéž vedlejší silnice vyjíždela p. Antošová,která odbočovala vlevo a nabourala do mě,jelikož je to čtyřramenná křižovatka,foto jsem poslal,tak mě měla dát p.Antošová přednost.Tato nehoda byla nahlášna i na pojišťovnu p.Antošové.Dnes jsem obdržel zprávu od likvidátora poj.Slavia,že viníkem této dopravní nehody jsem já a že jsem souhlasil s vyplacením škody na Mercedesu p.Antošové,což se nezakládá na pravdě!! a že p.Antošové byla vyplacena škoda, s čímž absolutně nesouhlasím!!! Tímto Vás žádám o důkladné prověření této události.Foto a dokumenty jsem Vám již poslal do pojistné události nebo můžu poslat.
Děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem
Miroslav Kovář


Produkt

Číslo poj. odpovědnosti CZ0008,číslo zelené karty:742756114


Požadované řešení

Jelikož jsem poškozený já,nehodu jsem nezavinil požaduji řádné prošetření a přehodnocení této události.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 10:03, před 2 lety

Je-li hodnocení pojišťovny viníka v rozporu s objektivně zjištěnými skutečnostmi a nezakládá se na pravdivých tvrzeních, měl by spotřebitel takové hodnocení vůči pojišťovně viníka rozporovat. Proto pokud spotřebitel se zdůvodněním a výsledkem likvidace nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny viníka stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 12:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.