Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Po zakoupení in-line bruslí jsem na nich byl 7-10x, při poslední jízdě se jedno z koleček roztrhlo na půl, přesně a rovně v prostředku kolečka (podélně). Brusle jsem odnesl do prodejny (Ústí nad Labem – Všebořice). Po měsíci se reklamace vrátila jako neúspěšná. Prodavačka řekla, že kolečko se roztrhlo z důvodu opotřebení, že jsem jezdil ve vlhku a prašném prostředí. Ve vlhku jsem nejezdil a prašným prostředím nevím co myslí, jezdil jsem na in-line a cyklo stezkách. Brusle jsem nechal na prodejně s tím, že s vyřízením nesouhlasím. Za pár dní jsem telefonicky hovořil s vedoucím směny, který reklamaci neuznal (reklamace nebyla nikam poslána, vyhodnotil jí on přímo na prodejně) a zopakoval pouze to, co prodavačka. Poté jsem psal email na vedení Hervisu, kde mi bohužel odpověděli neužitečně, poslal jsem doplňující otázku, ale na tu už nereagoval nikdo (čekal jsem 5 dní). Nyní se se žádostí o pomoc obracím na vás.
Brusle Matrix 84 M; číslo zboží 1428448
Jelikož jsem byl s bruslemi nejprve spokojen, chtěl jsem pouze opravu (nejspíše výměna koleček). Pokud oprava nebude možná, tak vrátit peníze.
|
Tweet |