Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#4309Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2014, před 10 lety

Lukáš Holeczy

Znění stížnosti

Po zakoupení in-line bruslí jsem na nich byl 7-10x, při poslední jízdě se jedno z koleček roztrhlo na půl, přesně a rovně v prostředku kolečka (podélně). Brusle jsem odnesl do prodejny (Ústí nad Labem – Všebořice). Po měsíci se reklamace vrátila jako neúspěšná. Prodavačka řekla, že kolečko se roztrhlo z důvodu opotřebení, že jsem jezdil ve vlhku a prašném prostředí. Ve vlhku jsem nejezdil a prašným prostředím nevím co myslí, jezdil jsem na in-line a cyklo stezkách. Brusle jsem nechal na prodejně s tím, že s vyřízením nesouhlasím. Za pár dní jsem telefonicky hovořil s vedoucím směny, který reklamaci neuznal (reklamace nebyla nikam poslána, vyhodnotil jí on přímo na prodejně) a zopakoval pouze to, co prodavačka. Poté jsem psal email na vedení Hervisu, kde mi bohužel odpověděli neužitečně, poslal jsem doplňující otázku, ale na tu už nereagoval nikdo (čekal jsem 5 dní). Nyní se se žádostí o pomoc obracím na vás.


Produkt

Brusle Matrix 84 M; číslo zboží 1428448


Požadované řešení

Jelikož jsem byl s bruslemi nejprve spokojen, chtěl jsem pouze opravu (nejspíše výměna koleček). Pokud oprava nebude možná, tak vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému