Počet nahlášených stížností: | 135 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 3 |
Vážení, dne 14.5.2019 jsem ve vaší provozovně na adrese Roudnice nad Labem
Žižkova 2476, 41301 Roudnice nad Labem zakoupila motorovou sekačku Hecht 5483sw5in1 za cenu 7848,- Kč. Bohužel sekačka začala špatně startovat, chod byl nepravidelný, neměla výkon a kouřila. Palivo bylo nové, čisté. Olej byl dolit v prodejně.Tuto vadu jsem reklamovala dne 9.5.2020 v prodejně na adrese Mělník Mladoboleslavská 4266, 276 01 Mělník a žádala jsem o opravu Dne 9.6.2020, tedy 31 kalendářních dnů od vytknutí vady, jsem telefonicky kontaktovala prodejnu Hecht pobočka Mělník. Bohužel mi však bylo sděleno, že reklamace není dosud vyřízena. Kontaktovala jsem emailem Vaší společnost dne 9.6.2020 a dotazovala jsem se na reklamaci. Nikdo mi neodpověděl. 15.6.2020 jsem znovu přeposlala původní dotaz s tím, že mi nikdo neodpověděl. Přišla odpověď a to pouze informace o omluvě a předání mého požadavku na příslušné oddělení.Opět jsem tedy telefonicky kontaktovala prodejce v Mělníku s dotazem jak postupuje má reklamace.
Prodavač se tedy spojil sám s centrálou a odpověď centrály přeposlal i na můj mail. Odpověď, že žádáte 10 dní po uplynutí 30 denní lhůty o prodloužení vyřízení reklamace do téměř konce měsíce června je pro mne neakceptovatelné.
motorová sekačka Hecht 5483sw5in1
Na základě obchodních podmínek chci uplatnit svého práva a požaduji vrácení kupní ceny sekačky, nebo výměnu sekačky za novou a to bez zbytečného odkladu.
|
Tweet |