Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#43135Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2020, před 28 dny

Hana Chrástková

Znění stížnosti

Vážení, dne 14.5.2019 jsem ve vaší provozovně na adrese Roudnice nad Labem
Žižkova 2476, 41301 Roudnice nad Labem zakoupila motorovou sekačku Hecht 5483sw5in1 za cenu 7848,- Kč. Bohužel sekačka začala špatně startovat, chod byl nepravidelný, neměla výkon a kouřila. Palivo bylo nové, čisté. Olej byl dolit v prodejně.Tuto vadu jsem reklamovala dne 9.5.2020 v prodejně na adrese Mělník Mladoboleslavská 4266, 276 01 Mělník a žádala jsem o opravu Dne 9.6.2020, tedy 31 kalendářních dnů od vytknutí vady, jsem telefonicky kontaktovala prodejnu Hecht pobočka Mělník. Bohužel mi však bylo sděleno, že reklamace není dosud vyřízena. Kontaktovala jsem emailem Vaší společnost dne 9.6.2020 a dotazovala jsem se na reklamaci. Nikdo mi neodpověděl. 15.6.2020 jsem znovu přeposlala původní dotaz s tím, že mi nikdo neodpověděl. Přišla odpověď a to pouze informace o omluvě a předání mého požadavku na příslušné oddělení.Opět jsem tedy telefonicky kontaktovala prodejce v Mělníku s dotazem jak postupuje má reklamace.
Prodavač se tedy spojil sám s centrálou a odpověď centrály přeposlal i na můj mail. Odpověď, že žádáte 10 dní po uplynutí 30 denní lhůty o prodloužení vyřízení reklamace do téměř konce měsíce června je pro mne neakceptovatelné.


Produkt

motorová sekačka Hecht 5483sw5in1


Požadované řešení

Na základě obchodních podmínek chci uplatnit svého práva a požaduji vrácení kupní ceny sekačky, nebo výměnu sekačky za novou a to bez zbytečného odkladu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 09:53, před 28 dny

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2020 12:05, před 27 dny

Vážená paní Chrástková, tato záležitost nás velmi mrzí a rád bych se Vám jménem našeho centrálního servisu omluvil. Po prověření uznal Váš nárok jako oprávněný a výrobek Vám bude na prodejně Hecht Mělník vyměněn. Informace Vám byla již předána ofic.cestou..
S pozdravem, P. Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.


Hana Chrástková

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.6.2020 16:48, před 27 dny

Hodnocení: