Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43265Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2020, před 5 měsíci

Daniela Tomsová

Znění stížnosti

Dne 12.06.2020 jsem vytvořila objednávku na ochranné fólie. Do dnešního dne nemám ani jednu informaci. Přišel mi jediný e-mail s tím, že objednávka byla přijata a potvrzení o platbě.
Ve středu 17.06. jsem ještě zasílala e-mail, jak to s objednávkou vypadá, ale zase bez reakce a odpovědi.
Momentálně jsem se pokoušela najít telefonní číslo na e-shop icell.cz, abych mohla svou objednávku stornovat a samozřejmě jsem díky tomu přišla na to, že jsem evidentně naletěla na podvodníky :(


Produkt

Ochranná fólie na LCD displej pro Olympus E-M10 Mark III, Ochranná fólie na LCD displej pro Samsung Galaxy A10, Ochranná fólie na LCD displej pro Samsung Galaxy A40


Požadované řešení

Ráda bych dostala objednané zboží, ale v tomto případě bych byla ráda dostala zpět své peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 08:56, před 5 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje doda-tečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2020 14:48, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.