Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:80
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#43318Nedodáno zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2020, před 4 měsíci

Magda Borska

Znění stížnosti

Dne 4.6.2020 jsem objednala zboží, ten den jsem zaplatila a po 20 dnech nemám ani zboží ani peníze. Emaily jsem psala opakovaně, odpověď žádná. Tel se nelze s firmou spojit - telefonovala jsem v různých dnech, v různou dobu. Nelze se s číslem spojit.


Produkt

Hrnek s potisky RTG. č. objednávky 2332


Požadované řešení

Poprosím o zaslání zboží nebo vrácení peněz. Peníze nebyly moje, já byla jen zprostředkovatel. Zboží jsem měla koupit za jinou osobu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2020 13:16, před 4 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2020 09:42, před 3 měsíci

Dobrý den,

velice se omlouváme za neúměrnou dobu dodání zboží, která se nám nahromadila díky Covid situaci, zboží již bylo odesláno a mělo by být v těchto dnech doručováno,i s malou kompenzací. S pozdravem Gryc

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2020 10:35, před 3 měsíci

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji, aby informaci potvrdila a stížnost uzavřela.


Magda Borska

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.7.2020 17:27, před 3 měsíci

Zboží včera došlo, děkuji za vyřízení.
Borská

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2020 13:39, před 3 měsíci

Dle vyjádření paní spotřebitelky, zboží obdržela v pořádku.Gryc

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2020 13:41, před 3 měsíci

Děkujeme za sdělení, vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.