Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#43345Nebere prachy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2020, před 2 lety

Edita Voldřichová

Znění stížnosti

Neodpocitava peníze po vyhozeni a ani je nevrací zpět když se skříň nezamkne. Takže po 1 dvacetikofune se částka snížila na 60kc, to bylo v pořádku, pak jsem tam hodila 10kc a 10 Kč a částka se snížila na 40kc ale další 20kc a 10 Kč to pouze sežralo ale na display zůstala částka 40kc


Požadované řešení

Vrácení 70kc


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2020 10:49, před 2 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na bankovní účet, který zákazník uvede, nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2020 11:14, před 2 lety

Dobrý den, paní Voldřichové se touto cestou velice omlouváme. Bohužel neuvedla na jakém nádraží tato situace nastala ani neuvedla číslo schránky, aby náš servisní technik mohl danou schránku prověřit. Po podání těchto informací schránku prověříme a pokud je schránka závadná nebo nějak poškozená, požadovaných 70,- Kč paní určitě vrátíme a to převodem na účet nebo poštou. Prosíme paní o podání bližších informací na email eurogamesbis@centrum.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 11:58, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2020 11:58, před 2 lety

Společnost nás informovala, že po domluvě se spotřebitelkou jí byly zaslány peníze a spotřebitelka společnosti už dokonce i potvrdila jejich převzetí.

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení informace a uzavření stížnosti.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2020 11:24, před 2 lety

Společnost nám doručila podklady, z nichž jasně vyplývá, že spotřebitelka vrácenou částku obdržela. Stížnost proto uzavíráme.