Společnost


iMedia888 GmbH

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43403Vymáhání dluhu za podvodné služby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 4 dny

Ondřej Brož

Znění stížnosti

Dobrý den,
jak to tady tak čtu nejsem první ani poslední kdo naletěl a má patálie. Někdy skoro před 3 lety jsem se zaregistroval na seznamce The casual lounge. Členství jsem zrušil emailem a aby mi nemohli dále strhávat a krást peníze změnil jsem i kartu v bance. Jenže mi teď soustavně po 14 dnech chodí výhružné emaily v angličtině o soudním vymáhání dluhu. Ptám se, mohou mi něco pokud mají jenom IP adresu ? Je to nějak dokazatelné ? Jakým způsobem těch 100E po mně chtějí vymáhat ? Už rok a půl je ignoruji ale vypadá to, že to asi myslí vážně. Napadlo mě, co na ně podat hromadnou žalobu a trestní oznámení pro podvod ? O právníka se podělíme. Kontaktujte mne na broz42@seznam.cz Díky


Produkt

internetová seznamka The casual lounge


Požadované řešení

Hromadná žaloba podvedených ? Je zde šance na výhru u soudu ? Jaké jsou soudní náklady ?


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 07:48, před 4 dny

Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku. Pokud získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.