Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43406Nevybavená reklamácia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 7 měsíci

Eva Čupková

Znění stížnosti

Dobrý deň. Poslala som tovar na reklamáciu - výmenu, z dôvodu nevhodnej veľkosti. Bol mi doručený, ale znova nevhodná veľkosť. Znovu som reklamovala a vrátila tovar dňa 19.5.2020. Odvtedy som nemám ani tovar ani peniaze. Číslo reklamácie 157643.


Produkt

Sandále


Požadované řešení

Vrátenie peňazí, pretože tento druh tovaru v zime nevyužijem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 09:59, před 7 měsíci

Do 14ti dnů od převzetí zboží může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu, pokud zboží zakoupil distančním způsobem, tedy například na internetu, jak stanoví § 1829 občanského zákoníku. Odstoupení od kupní smlouvy znamená zrušení smlouvy od samého počátku. Povinností spotřebitele je zboží vrátit a povinností prodejce je vrátit veškeré peněžní prostředky, které od spotřebitele přijal.

Pokud skutečná velikost výrobku odpovídá velikosti popsané u objednávky, prodávající není povinen věc vyměnit v rámci reklamace, jelikož ta není vadná. Pokud však skutečná velikost neodpovídá, může spotřebitel věc reklamovat, a tehdy bude prodávající povinen spotřebiteli bezplatně dodat v 30 denní zboží, které bylo předmětem objednávky. Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.

Dle jiného zákonného režimu výměna neprobíhá, ledaže by se spotřebitel na tom s prodávajícím prokazatelně dohodl, a tedy i na podmínkách takové výměny.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2020 15:50, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.