Společnost


ROPETA LTD - Huglo.cz

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:71
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43407Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 4 dny

Dana Sinkulová

Znění stížnosti

Dne 15.3.2020 jsem přez HUGLO objednala digitální teploměr, který jsem ten den i zaplatila.16 3 přišel meil s urgencí o zaplacení na který jsem reagovala zasláním kopie o platbě.Od té doby se nic neděje,na meily nikdo nereaguje,,zboží nedorazilo a adresa info@huglo je zablokována.Je možné se nějakým způsobem bránit?Teploměr jsem již zakoupila jinde a chtěla bych vrátit poníze které jsem za nedodané zboží zaplatila.
Děkuji za odpověď. Sinkulová-Prestol holding


Produkt

bezkontaktní digitální infračervený teploměr s LCD podsvícením


Požadované řešení

Ráda bych dostala zpět své peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 11:14, před 4 dny

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 občanského zákoníku lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení. Pokud prodejce nereaguje, odkazujeme na postup uvedený výše.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.