Společnost


ELECTRICITY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#43408Místo nového zboží použité

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 4 dny

Karel Buchta

Znění stížnosti

Dobrý den, v lednu tohoto roku jsem zakoupil mobilní telefon a nyní (tj.
v červnu) jsem při promazávání paměti zjistil, že obsahuje cizí nahraná
videa s datem dávno před mojí koupí. Je tedy zřejmé, že jsem koupil již
použitý mobil, který ovšem eshop vydával za nový. Vadí mi to
hlavne z principu, ale taky proto, že jedna funkcionalita mobilu
(konkrétne GPS) nepracuje úplne správne. Reklamace mi
nemuže být uznána, protože mi mezitím telefon upadl a prasklý displej
je důvodem k neuznání reklamace (poškození uživatelem). Ale o
to ani tak nejde Jak už jsem řekl, jde hlavne o princip. Myslím, že prodej
použitého zboží s "nálepkou" nové, je podvodné jednání. Obchodníkovi
jsem svoji stížnost předal a poslal jsem mu i jedno z videí. Jediné řešení,
které navrhuje, je zaslat telefon na reklamaci. Z mého pohledu se ale
nejedná o klasickou reklamaci a také mám obavy, že při řešení
záležitosti se bude postupovat standardním reklamačním způsobem -
tedy přehráním SW přístroje, címž zmizí podstatný důkaz, totiž ona
videa s datem před mým nákupem. Pokud ovšem reklamaci vůbec přijmou (kvůli onomu prasklému displeji). Tak nevím, co mám dělat a prosím o pomoc.
Předem děkuji.


Produkt

Xiaomi Redmi 3 3GB/32GB


Požadované řešení

Chci odstoupit od kupní smlouvy z důvodu prodeje zboží, které nebylo nové. Požaduji vrácení zaplacené částky. Vzhledem k uvedené situaci a důkazům bych chtěl nejprve zrušení smlouvy a vrácení peněz a teprve potom zaslání telefonu zpět prodejci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 10:53, před 4 dny

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.