Společnost


Lambela s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43409Nedodané zboží - nevrácená platba - nekomunikace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2020, před 4 dny

Petra Mikuličová

Znění stížnosti

Dobrý den,
5.6.2020 jsem si u internetového obchodu objednávala zboží a tentýž den jsem na základě potvrzené objednávky poslala platbu podle instrukcí. Zboží mělo být dodáno do 5-ti pracovních dní. Asi za 10 dní jsem zboží poptávala, byl mi zvednut telefon (poprvé a naposled) a příslíbeno, že mi zavolají nějaké informace. Od té doby nemám žádné zprávy, telefon nezvedají, na maily nereagují. Zboží ani peníze nemám i když jsem posílala oficiální odstoupení od smlouvy podle obchodních podmínek obchodu a přiložila jsem potvrzení od provedené platby. Zboží, které jsem si objednala mají uvedené jako stále dostupné.

Děkuji


Produkt

Jedná se o produkt - Koupelnová předložka ULTRA fialová kytka (Velikost předložek: 2 dílná sada)- cena 819,- Kč s dopravným byla celková cena 899,- Kč.


Požadované řešení

Vrácení platby


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 11:09, před 4 dny

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.