Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:107
Stále v řešení:32
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#43450Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2020, před měsícem

Andrea Chytilová

Znění stížnosti

Chtěla bych podat stížnost na Internetovou stránku Světomat. Už víc jak 14 dni čekám na balíček co jsem si objednala a stále ho nemám doma. Peníze sem poslala hned v den objednání na účet. Dnes sem psala e-mail o zrušení objednávky a vracení peněz a stále je e-mail bez jakékoliv reakce.


Produkt

Stylové tričkové šaty WIFE MOM BOSS černé,objednávka číslo 160780


Požadované řešení

Zrušení objednávky a vracení přesné částky na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2020 19:43, před měsícem

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.