Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 2.2.2020 čas platby je cca 11:30 hod jsme v prodejne v Hodoníně nakoupili vinylovou podlahu. Radili jsme se s panem v oddělení podlah co je dobre pod vinyl dat. Poradil nám izolační podložku, kterou jsme zakoupili o 4 dny později tedy 6.2.2020. Podložku jsme pracně vylepovali po celém bytě abysme to měli co nejlépe udělané jako nám doporučil odborník na prodejne UNI HOBBY a na to se potom položila vinylova zacvakavaci podlaha. V této době se nám asi na 4 místech podlaha začala proslapovat. Zacali jsme tedy zjišťovat proč se tak děje od známých a dnes jsme tedy i byli znovu na prodejne v Hodoníně a jiný pan a naši známí co tomu rozumí nám řekli ze tato podložka pod vinylovou podlahu v žádném případě nepatří! Pánovi na prodejne jsme přímo ukázali co nám jiný pan doporučil a řekl nám ze to určitě nema byt pod vinyl ale pod plovoucí podlahu.
Vím ze tohle muže byt slovo proti slovu a na žádné uctence tuto radu nemáme napsanou a nemůžeme ji tedy reklamovat, ale co v této situaci máme dělat? Pravděpodobně nám nezbývá nic jiného než podlahu vyloupat, oddělat podložku která taky stala nějaké peníze a pak nad tím strávit další hodiny a hodiny času a práce! Máme kompletně nově udělaný byt, na podlaze leží nova kuchyně, kotel, veškerý nábytek... Nejde ani tak o peníze jak o ten čas a práci kterou nám nikdo nezaplatí! Jak můžeme tuto situaci řešit připadně jestli pro nás mate nějaké řešení? Nikomu nechceme dělat žádné problémy, ale nám momentálně jeden velký problém nastal s věřte, ze do vaši prodejny jezdíme velmi často a radi a mysleli jsme ze u vás pracuji opravdoví odborníci co nám dobre poradí, ale tohle je tedy jeden velký průšvih!
Předem děkuji za zpětnou vazbu
Baďurová, Plch
Vinylova podlaha dub toscana, na uctence napsáno izolační podložka DECOR
Oprava problému nebo finanční nahrada
|
Tweet |