Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#43551Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2020, před 4 lety

Jiří Hovorka

Znění stížnosti

Dobrý den,
31.5.2020 jsem se registroval u LEO express a vložil první platbu na účet.

Registraci předcházela informace z pobočky, kde mi bylo sděleno, že lze přes rezervační systém objednávat také jízdenky na všechny spoje dopravce Flixbus.

Když jsem si chtěl jízdenku koupit, nebyla cesta nalezena.

Kontaktoval jsem zákaznickou linku s konkrétním dotazem a bylo mi doporučeno přesněji zadávat počáteční a cílové místo.

I přesto spoj nebyl nalezen. Na následný dotaz mi LEO express odpověděl, že lze nakupovat pouze jízdenky na část spojů dopravce Flixbus a nikoliv na všechny spoje. Přitom do té doby jsem měl jak z pobočky, tak od zákaznické linky jinou informaci.

Neprodleně poté jsem kontaktoval LEO express s požadavkem na vrácení předplaceného kreditu, neboť došlo ke klamání spotřebitele a vložené prostředky není možné reálně čerpat.

Jak vyplývá z podaných stížností #28044 #34997 #37099 #37649 #39820 #40005, má problémy s komunikací s touto přepravní společností více poškozených.

Pochybení LEO express přiznal, omluvil se za ně, ale kredit nevrátil.

Připojuji komunikaci s přepravní společností.


Produkt

Smile Club účet, nákup 1000 leo kreditů.


Požadované řešení

Vrácení kreditu zpět na bankovní účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému