Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
31.5.2020 jsem se registroval u LEO express a vložil první platbu na účet.
Registraci předcházela informace z pobočky, kde mi bylo sděleno, že lze přes rezervační systém objednávat také jízdenky na všechny spoje dopravce Flixbus.
Když jsem si chtěl jízdenku koupit, nebyla cesta nalezena.
Kontaktoval jsem zákaznickou linku s konkrétním dotazem a bylo mi doporučeno přesněji zadávat počáteční a cílové místo.
I přesto spoj nebyl nalezen. Na následný dotaz mi LEO express odpověděl, že lze nakupovat pouze jízdenky na část spojů dopravce Flixbus a nikoliv na všechny spoje. Přitom do té doby jsem měl jak z pobočky, tak od zákaznické linky jinou informaci.
Neprodleně poté jsem kontaktoval LEO express s požadavkem na vrácení předplaceného kreditu, neboť došlo ke klamání spotřebitele a vložené prostředky není možné reálně čerpat.
Jak vyplývá z podaných stížností #28044 #34997 #37099 #37649 #39820 #40005, má problémy s komunikací s touto přepravní společností více poškozených.
Pochybení LEO express přiznal, omluvil se za ně, ale kredit nevrátil.
Připojuji komunikaci s přepravní společností.
Smile Club účet, nákup 1000 leo kreditů.
Vrácení kreditu zpět na bankovní účet.
|
Tweet |