Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:475
Z toho za letošní rok:163
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#43584Vrácení peněz za nedodané zboží zčásti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2020, před měsícem

Miroslav Mařík

Znění stížnosti

Dobrý den,
moje objednávka č. 6417329
byla vrácena jen z části.

Bylo vráceno za jedny roušky 459,- korun.
Já zaplatil za 2 sady roušek 918,-korun,
požaduji tedy vrátit ještě 459,- korun.


Požadované řešení

Vrácení prostředků za druhou sadu roušek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2020 15:28, před měsícem

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2020 17:40, před měsícem

Dobrý den, pane Maříku,

děkujeme za informaci k objednávce č. 102547498 a omlouváme se za komplikace. Reklamaci jsme tedy zadali i u druhé sady ochranných pomůcek a požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.

Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

Děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz


Miroslav Mařík

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.7.2020 10:03, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem
Miroslav Mařík