Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#43600Nespokojenost s vyřízením škodní události č. 7381024

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2020, před 5 měsíci

Petr Šťovíček

Znění stížnosti

Dobrý den.
v ranních hodinách, dne 13. 5. 2020 mi před zahrádkářskou kolonií do zaparkovaného osobního vozu Kia naboural pán s vozem Škoda octavia,který neovládal vozidlo a svou neopatrností a nepřizpůsobením se podmínkám terénu (ten den byla namrzlá tráva, nerovný, neznámý terén)opakovaně najel do mého vozu, manévry ukončil až po mém doběhnutí na místo. Viník nechtěl nehodu sepsat,tvrdil, že on mi nic na vozidle neodřel, tvrdil, že likvidátora pojišťovny zná dobře a nemám šanci uspět, nabízel mi dokonce finanční hotovost 1000 Kč s tím, že to se dá vše vyleštit a snažil se ujet.K nehodě byla proto přivolána dopravní policie a ta rozhodla v můj prospěch-poškození LZ blatníku a dveří, s upozorněním, že odhad škody je pouze orientační (5000Kč).S tím,že pán je viník a škoda se bude hradit z jeho povinného pojištění.Poté jsem byl vyzván likvidátorem České pojištovny, abych si dal vozidlo opravit do jimi určeného servisu. Po opravě, která byla bez mého jakéhokoli přičinění vyčíslena na cca 17 000 Kč mi likvidátor zaslal dopis s oznámením, že plnění pojišťovnou bude jen částečné, protože celá oprava s nehodou nesouvisí. S postupem jsem nesouhlasil a následně doložil mnou provedenou fotodokumentaci,a poslal na postup pojišťovny stížnost. S vozem jsem nijak nemanipuloval, před incidentem byl vůz naprosto v pořádku, v servisu jsem se s nikým na ničem nedomlouval. Likvidátor neměl zájem se před opravou přijet na vůz podívat, neprojevil ani zájem o mou výpověď provedenou bezprostředně po nehodě. Dnes 8.7. 2020 mi teprve přišel dopis reagující na mou stížnost, kde mi vlastně oznámili, že vše je v pořádku. Toto jednání mi připadá značně nefér,neměl jsem na nehodě žádnou "spoluúčast", vozidlo bylo v naprostém pořádku, proto nevidím žádný důvod, proč se mám na nehodě, jako poškozený podílet.Bohužel z takového jednání cítím že pojištovna nechce jednoduše platit a chce pojistné plnění vždy krátit.


Požadované řešení
Pojištovna by měla uhradit částku vyčíslenou servisem v plné výši.


Produkt

Datum nehody 13. 5. 2020,číslo škodní události -7381024, poškozené vozidlo- 5U2 3520- KIA ceed, místo nehody- Havraň, zahrádkářská kolonie


Požadované řešení

Požaduji doplatek ceny vyčíslené servisem. Byl jsem neoprávněně nařčen z toho, že jsem se domluvil s pracovníkem servisu a nechal si opravit na voze nedostatky s nehodou nesouvisející, což není pravda. Toto uvádí pojišťovna v dopise po stížnosti a prohlašuji opakovaně, že se jejich tvrzení nezakládá na žádném pravdivém podkladu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2020 14:27, před 5 měsíci

Pokud byla způsobena škoda vozidlem třetí osoby, má poškozený právo na náhradu škody od pojišťovny, se kterou má škůdce uzavřenou smlouvu o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Nahrazuje se skutečná škoda. Skutečnou škodou je újma spočívající ve zmenšení majetku poškozeného vyjádřitelná v peněžité částce, kterou je nutno vynaložit na jeho navrácení do stavu před poškozením. Účelem zavedení povinného ručení je zajistit poškozenému plnou náhradu skutečné škody.

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu.

Nebude-li spotřebitel se svou argumentací úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2020 15:24, před 5 měsíci

Vážený pane Šťovíčku,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Kancelář ombudsmana, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 10:25, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Petr Šťovíček

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.8.2020 15:53, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Dobry den, je velmi tezke dokazovat, ze jsem byl skutecne poskozen, zastupce pojistovny nezmenil zadne stanovisko. Nikdo me neoslovil, abych mojl vysvetlit ci ukazat na porizene fotodokumentaci proc a jak doslo k poskozeni, pojistovna i ombudsman stale opakovali svoje. Moje zkusenost- s touto pojistovnou uz nikdy nuc, vsechny pojustky u nich rusim.