Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:51
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#43752Neopravněné naúčtování poplatků za digitální SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2020, před 2 měsíci

Stanislav Pšenička

Znění stížnosti

Za měsíc květen mi O2 vyúčtovala poplatek třeti straně za digitální SMS služby. Nejsem si vědom že bych nějaké služby tohoto typu využíval proto jsem podal reklamaci na O2 10.6.2020 Než byla vyřízena přišlo další vyúčtování od O2 a tam byly další poplatky za digitální SMS. Den po vyúčtování jsem obdržel od O2 vyrozumění o vyřízení reklamace. Doslovné znění :Na základě šetření jsem prověřil že se v případě obou čísel jedná o SMS platby za aplikace, hry či digitální obsah. Níže přikládám data a časy kdy došlo, k jakým platbám z jakého na jaké telefoní číslo. Při kontrole telefonu kde by měly být tyto SMS uschvány není žadny zaznam a ani v uvedené datumy ani časy jsem neodeslal normalní SMS. Ještě budu kontaktovat DIMOCO na telefon i na e-mail který mi poskytlo O2. Doufám že se podaří vyřešit tento problém koukal jsem že nás je víc. S pozdravem Stanislav Pšenička


Požadované řešení

Vrátit peníze včetně penalizace za neoprávněné účtování.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2020 06:07, před 2 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2020 09:03, před 2 měsíci

Dobrý den,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
DIMOCO Team

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 10:09, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 12:39, před 5 dny

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.