Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:256
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#43754Nefunkční hodinky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2020, před 8 měsíci

Kamil Němec

Znění stížnosti

Dnes 14.7.2020 jsem poštou obdržel pánské hodinky JEAN SILVER – Rapid. Přestože jsem postupoval podle návodu k použití (manipulovat s hodinkami tak, aby vestavěné závaží hodinky natahovalo), běžely cca 15 minut, pak se definitivně zastavily a již se nerozběhly.
Vyplnil jsem formulář pro výměnu produktu, obdržel kód reklamace a v pátek 17.7.2020 odešlu vadné hodinky na adresu brněnské pobočky firmy, jak je uvedeno v návodu pro reklamace.
Akorát z reakcí firmy na stížnosti a komunikaci s D-testem nemám dobrý pocit a obávám se, že jsem své peníze jen někomu věnoval.


Produkt

pánské hodinky JEAN SILVER – Rapid


Požadované řešení

Výměna nefungujícího zboží za funkční.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2020 05:50, před 8 měsíci

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku s uvedením data prodeje výrobku, o jaký výrobek se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2020 11:17, před 7 měsíci

Dobrý deň, vec určite vyriesíme k spokojnosti zákazníka.

Komunikácia priamo z našimi zákazníkmi je pre nás na prvom mieste.

Ak zákazník potrebuje bližšie informácie ohľadom požiadavky nech nás kontaktuje na náš mail - info@cz.soldius.com

Ďakujem, Soldius

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2020 20:35, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Kamil Němec

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.9.2020 22:11, před 6 měsíci

Hodnocení: