Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:832
Z toho za letošní rok:142
Stále v řešení:40
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 276 stížnostech.

#43805Prodej neplatne karty Go online 500 MB, 5 GB dat zdarma pri dobiti 300 Kc.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2020, před 4 měsíci

Vaclav Eger

Znění stížnosti

30 cervna 2020 jsem navstivil prodejnu O2 v Ceskych Budejovicich v IGY centrum. Pozada jsem o prodej predplacene karty "mobilni internet 5 GB.
Prodejna tuto kartu nemela, ale nabidla vytecnou moznost karty Go online 500 mb + 5 GB zdarma (pri dobiti za 300 Kc pro prvnich 10 dobiti). Platnost 31.12.2022. Koupil jsem tri tyto karty. Zacatkem cervence jsem jednu kartu s tel. cislem 723905823 aktivoval a hned jsem dobil 300 korun. Na moje O2 jsem zjistil, ze jsem dostal pouze 500 MB a slibene 5 GB neprisli. Na lince O2 tato karta nebyla znama a reseni bylo jednostranne ukonceni chatu.
Pravdepodobne meli byt tyto karty stahnuty z prodeje. De prodejce O2 to nevedel a pri prectenu udaju na karte to take nemohl objevit. Karta plati do roku 2022 tedy vcetne vyhody 5 GB zdarma.
Jsem presvedcen, ze jsem uzavrel s O2 smlouvu, kterou O2 podnik nedodrzel.


Produkt

Predplacena karta GO online 500 MB + 5 GB zdarma (Dobijte alespon 300 Kc a vyzvednete si 5 GB dt zdarma.


Požadované řešení

Adekvatni reseni je splnit dohodnute podminky. Cili, pri dobiti za 300 korun pridat 5 GB dat a to 10x.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 09:54, před 4 měsíci

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2020 10:10, před 4 měsíci

Dobrý den,

je pro nás důležité, aby každý zaměstnanec naší společnosti byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků. Upřímně se omlouváme, pakliže informace nebyly dostatečně zřejmé.

Poskytování služeb se řídí dle platného Ceníku a Všeobecných podmínek. Dokumenty jsou volně dostupné na www.O2.cz.

K nabídce 5 GB zdarma za dobití pro Go Online uvádíme:
Nabídka platí pro SIM karty z edice GO Online, označené logem "Dobijte alespoň 300 Kč a vyzvedněte si 5 GB dat zdarma", které budou od 1. 1. 2020 k zakoupení v prodejnách vybraných obchodních partnerů. Účastníci, kteří si zakoupí tuto speciální edici SIM karty a nejpozději 30.6.2020 si dobijí částku minimálně 300 Kč, obdrží SMS s kódem, který mohou v době jeho platnosti vložit na www.odmenazadobiti.cz a vyzvednout si jednorázový Balíček 5 GB mobilního internetu zdarma nebo Jednorázové obnovení objemu dat 5 GB se slevou 100%. Platnost kódu je 10 dní od obdržení SMS s kódem. Nabídka je platná pro dobití uskutečněná v období od 1. 1. 2020 do 30. 6. 2020 ve výši minimálně 300 Kč. Účastník tak může využít nabídku vícekrát za dané období, nejvíce však 10x. Účastník s již aktivním datovým balíčkem v době dobití kreditu získá nabídku odměny v podobě Jednorázového obnovení objemu dat 5 GB se slevou 100%. Toto obnovení objemu má platnost shodnou s platností datového balíčku, ke kterému je přičtené. Účastník, který v době dobití nemá aktivní žádný datový balíček, získá nabídku odměny v podobě jednorázového Balíčku 5 GB mobilního internetu zdarma. Tento balíček má platnost 30 dní nebo do jeho vyčerpání, poté se automaticky zruší. Nabídka není určená pro účastníky s těmito aktivními nabídkami: Balíček 6 GB dat s postupným čerpáním, Balíček 1 GB mobilního internetu zdarma.

Jak vyplývá z výše uvedeného, daná nabídka platila do 30.6.2020.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2


Vaclav Eger

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.7.2020 16:19, před 4 měsíci

Dekuji za rychlou odpoved a reakci na moji stiznost.
1 O2 se omlouva za mozna ne zrejme informace.
2 O2 poukazuje na cenik atd., kde je vyhoda teto karty omezena do 30.6. 2020.
Ad 1
Vaseho guru jsem informoval o mem zajmu pro napojeni na internet en ne na telefonovani.
Na zaklade teto informace vas prodejce nabidl zminenou kartu a zduraznoval jeji vyhody 5 GB zdarma. Jeho informace byly tedy velice zrejme a jasne. Dukazem toho je, ze jsem koupil tri tyto karty.
Ad 2
Vas prodejce (guru) patrne neznal vase podminky a poukazoval na informaci primo na karte, vcetne platnosti. Jestli-ze podminky znal a presto kartu nabidl, tak se jedna jednoznacne o pofiderni a odsouzeni hodne obchodni praktiky ze strany O2. Karta nezminuje casove omezeni vyhody 5GB zdarma. Doufam tedy, ze se spise jedna o neinformovanost vaseho prodejce. To je ovsem plne odpovedenost O2.

Jak je mozne, ze prodejna prodava a ma na sklade karty v posledni den platnosti? A mozna jeste ted. Vzhledem k vyhodam teto karty mel byt prodej zrusen nekdy v dubnu, nebo drive. Jinak se neda techto vyhod vyuzit.
Dalsi chyba je, ze na karte neni zminka o platnosti vyhod do 30.6. 2020. Zde se take da rici, ze O2 umyslne toto omezeni nezminuje. Je take mozne, ze O2 puvodne pocital s prodlouzenim platnosti vyhod. To vse je ovsem odpovednost O2 a ne zakaznika.
Muj navrh reseni byl a je dodrzeni smlouvy uzavrene na zaklade informace (podminek)na vyse zminene karte a obsirne informace ze strany vaseho zamestnance tedy O2. Prosim o vyjadreni k tomuto navrhu.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2020 12:15, před 3 měsíci

Dobrý den,

jak bylo zmíněno, tak informace o platnosti výhod jsou uvedené v platném Ceníku, nicméně se mi podařilo zajistit nahrání výhody na zakoupené SIM.
U SIM karet s telefonními čísly 723905811 a 723905818 ještě nedošlo k aktivaci, po dobití je tedy možné na www.odmenazadobiti.cz si vybrat výhodu balíčku 5 GB.
Tím, že u čísla 723 905 823 již k aktivaci došlo, nastavuji Vám první balíček 5 GB ručně (platný na 30 dní od 7.9.2020). Po dalším dobití je opět možné na www.odmenazadobiti.cz si vybrat balíček 5 GB.

Věřím, že se nám tedy podařilo situaci vyřešit.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2


Vaclav Eger

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2020 18:15, před 3 měsíci

Dobry den,
Dekuji za kladne vyrizeni me stiznosti - nahrani vyhod. Vyhoda u karty s cislem 723905823 byla pripsana a je funkcni. Prosim jeste o dotatecnou informaci. Dle VAsi informace si mohu dobiti poridit u vsech karet za 300 korun. Muj dotaz je, jak dlouho mohu tuto vyhodu vyuzivat? Dekuji predem za odpoved.
Vaclav Eger

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2020 19:07, před 3 měsíci

Dobrý den,

jsem ráda, že jsme mohli takto situaci dořešit.
Výhodu - balíček je nutné po dobití aktivovat na www.odmenazadobiti.cz. Balíček je vždy platný na 30 dní. Výhodu lze čerpat 10x.

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social media, O2


Vaclav Eger

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.9.2020 10:43, před 3 měsíci

Hodnocení: