Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
z katalogu výrobce a dodavatele betonové dlažby jsme si vybrali produkt ´´Custo tiera kladívkovaná´´. Na tento produkt jsme se byli fyzicky podívat v prodejně OBI kde byl vystaven ve velikosti cca 1m2. Jedná se o dlažbu imitující starší kamenou dlažbu ve světle hnědé barvě bez výrazných barevných odstínů mezi jednotlivými kusy dlažby. Dlažbu jsme objednali ve stavebninách dle katalogu výrobce a složili zálohu 2000 kc. Dlažba byla následně na skladu ve stavebninách (cca. 3týdny) kde čekala až ji budeme doma potřebovat. Po dopravě poloviny celkové zásilky jsme ji doma poprvé rozbalili a zjistili jsme že převládající barvou je barva bílá, jednotlivé kusy jsou flekaté o různých barevných odstínech přecházejících od bílé, přes hnědou až místy do černé.
Hned druhý den jsme kontaktovali stavebniny kde jsme přivezli 3 kusy dlažby, všechny z jiné palety. Prodávající kontaktoval výrobce, a přislíbil, že se bude snažit reklamaci urychlit. Zástupce výrobce po cca 3 dnech zaslal reklamační záznam, kde reklamaci zamítl s odůvodněním, že se vlivem procesu může barva lišit od původně objednané a že máme střídat kusy z jednotlivých palet. Jen pro úplnost dodávám, že reklamační protokol byl, dle hlavičky, veden s nějakou jinou firmou a ne s mou osobou(zástupce výrobce prostě ani nevyměnil text v záhlaví).
Vědět jakou dlažbu mi dodavatel dodá, tak si ji v žádném případě neobjednám. Dlažbu jsem odmítl doplatit, takže jedinou platbu kterou jsem provedl je ona záloha 2000 kc (celková částka je cca 35tis.kc)
zámková dlažba Custo / barva= colormix tiera kladívkovaná
Nejlepší řešení je pro mne dostat dlažbu dle objednávky za původních podmínek. Dlažba byla kupovaná v akci, nejednalo se však o akci podmíněnou nižší kvalitou případně něčím podobným.
Pokud bychom se nedohodli, tak bych rád vrátil dlažbu a dostal zpět složenou zálohu.
|
Tweet |