Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:351
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 64 stížnostech.

#43918Problémy s reklamací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2020, před 2 měsíci

Nikola Křivánková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 23.7.2020 jsem na Vaší pobočce Brno-Židenice zakoupila v krabičce balené maso - hovězí zadní.
Když jsme došli domů, že si maso naložím na druhý den, maso při rozříznutí bylo zelené a zapáchalo. Rozhodla jsem se tedy, že maso pojedu vrátit.
Přišla jsem na pobočku, slušně jsem vysvětlila paní na informacích, jaký mám problém a ta volala nějakou paní (nejspíše od masa, netuším).
Když paní došla, ukázala jsem jí, co jsem zakoupila a požadovala jsem vrácení peněz. Paní byla arogantní, že je to normální, když je maso zelené, že to dělá vzduch v krabičce. Jenže maso byla zelené a zapáchalo až po naříznutí. Reklamaci by mi neuznala, kdyby vedle mě nestála jiná zákaznice, která si přičuchla a jako první věc řekla, že by vrácení peněz požadovala také, protože maso zapáchalo. Ironicky mi tedy řekla, že pro dnešek udělá vyjímku, ale že si mám příště dávat pozor co kupuji. Zajímalo by mě, jak mám tedy poznat, že s masem uvnitř krabičky je něco špatně.


Produkt

Zelené, zapáchající maso


Požadované řešení

Požaduji větší vstřícnost prodavaček, lepší kontrolu prodávaného zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2020 09:09, před 2 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2020 10:46, před 2 měsíci

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika


Nikola Křivánková

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2020 13:55, před 2 měsíci

Chtěla bych aby jste více kontrolovali své zboží a naučily své zaměstnance, jak se chovat k zákazníkům. Sama pracuji v obchodě a tohle bych si k zákazníkovi nikdy nedovolila, jako měla Vaše zaměstnankyně.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2020 08:52, před 2 měsíci

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika


Nikola Křivánková

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.7.2020 08:58, před 2 měsíci

Hodnocení: