Společnost


Kiwisoft s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44085Reklamace hodinek bez odezvy na e-mail

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2020, před 6 měsíci

Diana Šubrtová

Znění stížnosti

Koncem května jsem si u firmy hitmall objednala fitness náramek 2019, byl problém s doručením a zboží bylo na cestě asi 40dní. Na e-maily firma vůbec nereaguje a na telefonu málo kdy k zastižení, nyní telefon už není ani dostupný. Po 3 měsících mi přestal náramek fungovat. Chtěla jsem jej nabít a nereagoval na nabití zkoušela jsem to několikrát i v jiných zásuvkách a usb nabíječkách, nyní jsou vybité a jsou mi k ničemu.
Chtěla bych vrátit peníze, jak mám dále postupovat? Telefony už mají nedostupné na e-maily mi nikdy nezareagovali. A řeším to znovu až teď předtím jsem to vzdala. Nyní jsem matka samoživitelka a potřebuji s dcerou každou korunu. 1299,- není zrovna málo pro mě.

Diana Šubrtová


Produkt

Fitness náramek 2019


Požadované řešení

Ráda bych dostala zpátky své peníze za nefunkční zboží, firma je velmi neseriózní, když vůbec nekomunikuje, chci to na co mám nárok, tedy vrátit peníze za nefunkční výrobek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 13:09, před 6 měsíci

Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Praha 4, Michle, Michelská 18/12a.

Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 12:17, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.