Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:943
Z toho za letošní rok:218
Stále v řešení:38
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#44088Nejezdí na adresu, doručuje do výdejniho místa

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2020, před 6 dny

Alexander Šedivý

Znění stížnosti

Po mé stížnosti na číslo společnosti mi bylo řečeno že mě volal na telefon a že to mají ověřené v systému. Na telefonu ale žádný hovor nemám a řidič u nás nebyl a nezvonil. Je evidentní že společnost trpí nedostatkem dobrých pracovníků a tak kryje vlastní lidi. svým přístupem překonávají služby České pošty


Produkt

doručení zásilky číslo 220-042-92484


Požadované řešení

Zlepšení by bylo přístup k hovorům řidičů a jejich záznam.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 12:57, před 6 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.