Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2398
Z toho za letošní rok:176
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#44091Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2020, před 6 dny

Monika Katyinová

Znění stížnosti

Objednané zboží jsem přes aplikaci posunula dodání další pracovní den. Přišla informační SMS s číslem na kurýra a cas, kdy bude balíček doručen. Nejen, že mi kurýr nezvedl telefon, ale po půl denním čekání mi náhle přišla SMS, že mě nezastihli a zásilka byla uložena. To mám jako jít s kočárkem na poštu pro rozměrný desetikilovy balík? Na co jsem si platila donasku? A tohle není poprvé. Jsem doma už dva roky na mateřské dovolené!Tohle je o nervy a na poště vám nikdo nezvedá telefony. Jsem pěkně naštvaná a přes vaši společnost si já osobně nenechám poslat už nic...


Produkt

DR9175138254M


Požadované řešení

Vrácení peněz za službu doručení domů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2020 20:38, před 6 dny

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.