Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#44107Neuznává reklamace a neoprávněné zaúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2020, před 4 lety

Roman Zvonař

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupil jsem si v Datartu bezsáčkový vysavač, který jsem si nechal doručit na prodejnu. Po 4 měsících vysavač ztratil výkon, tak jsem ho šel na prodejnu vyreklamovat. Reklamace byla zamítnuta s tím že jsou pouze zanešené filtry ve vysavači a že diagnostika ukazuje že je vše v pořádku.

Zeptat jsem se tedy na prodejně, zda-li by mi objednali filtry nové, tak abych mohl vysavač vyzkoušet a tím uznat nebo neuznat výsledek reklamace. Pan zástupce vedoucího, bez toho aby po mě chtěl jedině slovo, sám objednal filtry s ti. Že si z originální krabice opsal kód/typ vysavače. Po tom co mi filtry přišli na pobočku jsem zjistil, že jsou na jiný typ vysavače a chtěl jsem zboží vrátit.

Avšak při vrácení zboží mi bylo vráceno pouze částka za filtry samotné, přičemž si společnost strhla peníze za doručení zboží na prodejnu. I pres upozornění, že to není moje chyba, že zástupce prodejny sám objednal vadné zboží mi peníze vráceny nebyly. Navíc mi bylo řečeno že originální typ filtrů na vysavač který mám stále v záruce už neprodávají. Nemám tedy ani jak vyzkoušet funkčnost vysavače.


Produkt

Podlahový vysavač Zanussi CompactGo ZAN3200W, EAN: 7332543575480


Požadované řešení

Prosim o přezkoumání jednání společnosti a případně o radu jak mám dále postupovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému