Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v květnu 2014 jsem převzala objednaný přípravek na hubnutí a začala ho užívat.Protože se výsledky nedostavovaly chtěla jsem využít garanci na vrácení zboží a peněz do 30/60 dnů.a proto jsem do týdne na support@nidora.com žádala o vrácení přípravku/peněz. 26.5.2014.odpověděli, mi,že záležitost předávají reklamačnímu oddělení. Ti mi též napsali z chargeback@lifesisters.com,že vrácení peněz bude trvat dlouho, protože jsou z Ameriky. Odpověděla jsem, že na reklamaci trvám a je mi divné, že přípravek tu byl za 2 DNY a chtěla jsem adresu kam zbytek přípravku vrátit.Na to mi stále neodpovídali a neodpovídají,taktéž jsem jim již několikrát volala a slíbili okamžitou náhrada,ale dodnes se mi už vůbec neozvali-telefon neexistuje již a tak nevím kam se již jinam obrátit. Od té doby se neozvali, ani peníze nepřišly
ráda bych vrácení peněz
|
Tweet |