Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#44262Nevrácení peněz za neobdržený a nevyužitý voucher

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2020, před měsícem

Markéta Běhounová

Znění stížnosti

Dne 1. 8. 2020 jsem přes Slevomat zakoupili vstupenky do Aqualandu Moravia. Bohužel na zadanou e - mailovou adresu do dnešněního dne nedorazily vouchery, zkontrolovány byly všechny složky pošty. Z tohoto důvodu jsme vstupenky zakoupili přímo v Aqulandu Moravia. následně jsme po kontrole internetového bankovnictví zjistili, že platba za neobdržené a nevyužité vouchery byla stržena.
Dne 4. 8.2020 jsem Slevomat kontaktovalapře s kontaktní formulář. Součástí této žádosti byla i příloha o provedené platbě a zaplacení vstupenek přímo v Aqualand Moravia.
Dne 7. 8. 2020 jsem opětovně zaslala žádost o řešení problému přes kontaktní formulář a zároveň na e - mail konzultant@slevomat.cz a podpora@slevomat.cz
Bohužel Slevomat lze aktuálně pouze e - mailem, telefonická zákaznická linka je zrušena.
Nyní je 10. 8. 2020, dosud mě nikdo nekontaktoval, což již nelze považovat za korektní jednání.
Z výše uvedených důvodů opakovaně žádám o vyřešení problému obratem.
V opačném případě budu nucena se obrátit na inspektorát ČOI.
Děkuji za pochopení


Produkt

Veškeré podrobné informace stížnosti byly již opakovaně odeslány viz v těle stížnosti


Požadované řešení

Navrácení částky za neobdržené a nevyužité vouchery na bankovní účet, číslo již bylo zasláno.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2020 16:29, před měsícem

Prodávající má povinnost dodat zboží (zakoupené vouchery). Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2020 09:27, před měsícem

Hezký den, paní Běhounová,

děkujeme za Vaši zprávu, moc mě mrzí, že jste nebyla spokojená. Veškerou komunikaci jsem si dohledala, vouchery jste nezakoupila u naší společnosti, nýbrž přímo u společnosti Aqualand Moravia.

Veškeré nesrovnalosti ohledně nedodání poukazů je tedy třeba řešit s danou společností.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz


Markéta Běhounová

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.8.2020 11:50, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

děkuji za informaci. V počátku řešení této záležitosti jsme nejprve oslovili Aquland Moravia, kde nás odkázali právě na Slevomat.
Opětovně na základě obdržených informací jsme kontaktovali Aquland Moravia a následně problém vyřešili.
Přestože pochybení nebylo na straně Slevomatu, nebýt vložení stížnosti na dTest, na zpětnou vazbu bychom čekali doposud.