Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#44286Podruhé reklamovaný telefon se vrátil se stejnou poruchou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2020, před 12 měsíci

Silvia Finsterlová

Znění stížnosti

28.4 koupený telefon Samsung A30s jsem darovala matce 10.6. Dne 16.6.byl u prodejce OKAY reklamován poprvé,protože po kratší chvíli volající i volaný slyší hovor trhaně, potom vynechává, až nakonec se hovor přeruší. Občas, při kratším hovoru proběhne vše nezávadně.Reklamace byla uznaná, ale opravený telefon s novou základní deskou bohužel nevykazoval žádné změny. Proto byl 11.7.znovu reklamován s poznámkou URGENT protože matka zanedlouho poté odlétala do zahraničí.Nevím, jaká je pravděpodobnost výměny základní desky za novou, stejně poškozenou, ale i přesto, že v průběhu času se závada rapidně zhoršila a přerušování či ukončování hovorů je častější, tak tentokrát technik na reklamovaném zařízení žádnou závadu nenašel.S tím byl telefon vrácen na prodejnu, kam přišel dne 8.8. i přesto, že oprava byla podle servisní zprávy ukončena 30.7.To sice nekoresponduje s informacemi, které jsem obdržela dne 20.,24.,29.a 30.7.a jednou 5.8.když jsem zjišťovala stav reklamace telefonicky na 381 489 800, ale potvrzuje to časový pres, kterému byl opravář vystaven proto, že měl být na všechny reklamace z důvodu dovolených sám a zavalen prací nevěděl, kde mu hlava stojí.Telefon od samého uvedení do chodu dodnes neplní svou funkci a postoj VSP DATA ve spojení s Vedoucím OKAY v Děčíně, který sám zavinil průtahy ve vyřízení reklamace budí v zákazníkovi dojem, že nestojí ani za to, aby odváděli práci, za kterou jsou placeni.Můj osobní názor-vadná anténa.


Produkt

č.artiklu:A30s 646BWH


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo výměna telefonu za nový.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2020 18:55, před 12 měsíci

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace).

Pokud by bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nebude souhlasit a bude se i nadále dožadovat nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2020 09:37, před 12 měsíci

Zdravim, VSP DATA jako autorizovany servis dodrzuje nejen predepsane opravarenske procesy , ale kazde zarizeni po ukonceni opravy prochazi finalnim testem. K doreseni prosim spotrebitele zaslat kontakty ke spojeni na muj mail zitek@vspdata.cz . Dekuji, Jindrich Zitek, reditel spolecnosti


Silvia Finsterlová

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.8.2020 08:18, před 12 měsíci

Dobrý den, v současné chvíli jsem poslala telefon prostřednictvím prodejny Okay v Děčíně zpět na VSP Data.Krátce po zveřejnění stížnosti mě telefonicky kontaktoval vedoucí servisního oddělení, díky čemuž měl možnost si závadu potvrdit a navrhl výměnu SIM u operátora a to jsem bezprostředně udělala. Závada přetrvávala a proto mě následné instruoval o způsobu zaslání reklamovaného telefonu tak, aby byl doručen k jeho rukám.
Nyní žádá Samsung o výměnu za nový kus.Více se dovím koncem tohoto týdne

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 13:36, před 4 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.